ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

همایش کوهپیمایی در کوه بخوان بخش فارغان از توابع شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش کوهپیمایی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه و جمعه مورخه 2 و 3/7/94 توسط جمعی از علاقمندان به طبیعت در کوه بخوان واقع در بخش فارغان از توابع شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

قادر امیری توسلی که به تازگی مسئولیت هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد را پذیرفته است در این باره گفت این همایش پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 25 نفر از علاقمندان طبیعت و این رشته ورزشی از عصر روز پنجشنبه مورخه 2/7/94 در کوه بخوان شروع و تا عصر روز جمعه مورخه 3/7/94 ادامه یافت.

وی همچنین بیان نمود در این همایش کمپ پنجه علی (ع) چشمه بخوان به شعاع 60 متر توسط افراد گروه پاکسازی گردید.

امیری توسلی همچنین از راه اندازی کمپین جمع آوری زباله و پاکسازی دره ها در حاجی آباد همزمان با سراسر کشور از روز جمعه مورخه 10/7/94 ساعت 8 صبح از چشمه تیدر تا چشمه بخوان توسط علاقمندان به طبیعت در این شهرستان خبر داد.

وی همچنین گفت به دنبال راه اندازی هیئت کوهنوردی بصورت سازماندهی شده راه اندازی گروه های مختلف کوهنوردی و جذب و توسعه این ورزش در شهرستان خبر داد که جهت شروع و عملیاتی کردن برنامه ها از برگزاری همایش کوهپیمایی خانواده در هفته تربیت بدنی سال جاری خبر داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی