ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان حاجی آباد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد روز یکشنبه مورخه 95/2/19 در محل فرمانداری شهرستان با حضور خواجه فینی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، عامری کارشناس مشارکتها ، ذاکری کارشناس جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و به ریاست میرزاده معاون فرماندار اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در راستای تبیین سیاستهای اداره کل ورزش و جوانان در شاخص جوانان ، مشارکتها و سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوش آمدگویی به حاضرین دستور کار جلسه قرائت گردید.

 

در ادامه خواجه فینی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با توجه به سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام نهاده شده است به تشریح برنامه های پیش بینی شده در حوزه جوانان پرداختند.

وی با بیان مشکلات فرا روی این قشر عظیم از جامعه که بعنوان آینده سازان کشور معرفی می شوند خواستار همکاری تمامی دستگاههای عضو در این حوزه و همچنین تدابیر بیشتر برای تشکیل سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) و دادن قدرت تصمیم گیری و اختیار به جوانان و دعوت از جوانان نخبه در چنین جلساتی تا با همکاری خود جوانان تصمیماتی هدفمند برای حل مشکلات این قشر مهم جامعه اتخاذ گردد.


 

همچنین عامری کارشناس مشارکتها و سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان نمود این سازمانها که بعنوان پل ارتباطی جوانان و مسئولین و واسطه جامعه مدنی نیازمند حمایت مسئولین می باشند که بتوانیم از جوانان بعنوان یک پتانسیل برای رفع مشکلات جامعه کمک بگیریم و با توجه به داوطلبانه بودن این سازمانها (سمن ها) بیشتر علاقه مندی ها را در نظر بگیریم.

 

سپس میرزاده معاون فرماندار بیان نمودند با توجه به پشت سر گذاشتن دو انتخابات مهم و سربلندی ملت ایران در این امتحان در سایه تدابیر رهبری و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و اهداف از پیش تعیین شده برای جوانان که سرمایه های این مرز و بومند در سال 95 حرکتی مثبت با همکاری دستگاههای عضو انجام گردد.

 

در آخر هرکدام از حاضرین به بیان مطالبی ارزشمند در این زمینه پرداختند و جلسه پس از جمع بندی و ذکر صلوات پایان یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۲
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی