ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه



همایش  بزرگ کوهپیمایی خانواده در شهرستان حاجی آباد)).

بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همایش کوهپیمایی خانواده در شهرستان حاجی آباد با حضور پرشور خانواده ها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، همایش بزرگ کوهپیمایی خانواده  بمناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند  انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد شور و  نشاط و شرکت خانواده ها در جشن های ایام ا... دهه مبارک فجر چهارشنبه مورخه 17 بهمن ماه با حضور جمعیت کثیری از خانواده های علاقمند به ورزش کوهنوردی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد با همکاری هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی این شهرستان برگزار گردید.

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، این همایش کوهپیمایی خانواده با هدف گرامیداشت چهلمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی  و همچنین ایجاد شور و نشاط  و شرکت خانواده ها در جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعیت کثیری  از علاقمندان به ورزش کوهنوردی در ساعت 14  عصر  روز چهارشنبه  مورخه 97/11/17 در کوه  مهاجرین واقع در اطراف شهر حاجی آباد برگزار و پس از پیمایش 3/5 کیلومتر تا رسیدن به اوج قله و 2 ساعت کوهپیمایی بصورت رفت و برگشت به پایان رسید.

ارشد. ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاههایی که در برگزاری این همایش با اداره ورزش و جوانان شهرستان همکاری نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که در پایان این همایش کوهپیمایی جوایزی نیز به قید قرعه ازطرف اداره ورزش و جوانان  به افراد شرکت کننده اهداء گردید.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی