ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

کارگاه آموزشی ازدواج ویژه بانوان  در شهرستان حاجی آباد بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س)  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی ازدواج ویژه بانوان  بمناسبت  سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه (س) در شهرستان حاجی اباد دوشنبه  22 مرداد ماه  با حضور 70نفر از بانوان در سالن ورزشی  قدرت ،ایمان ،اندیشه این شهرستان برگزار گردید.

  بنارویی مدرس حوزه های علمیه شهرستان حاجی آباد  ضمن عرض تبریک بمناسبت  اول ذی الحجه  و سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه زهرا (س) خدمت تمامی بانوان عزیر انشالله که پیرو حضرت زهرا (س) باشند. در این کارگاه  ابتدا با بیان اهمیت ازدواج در میان همه ادیان و تاکید پیامبر اسلام بر موضوع ازدواج که برای  همه لازم  است و  این موهبتی ارزنده از جانب پروردگار می باشد .سپس درباره آثار ازدواج، دلایل درست و نادرست ازدواج، علل تاخیر ازدواج در برخی جوانان و راهکارها، مراحل انتخاب همسر، نحوه قراردادن فرد در مسیر ازدواج، علائم و نشانه‌های هشدار دهنده در ازدواج، آموزش ملاک‌ها و معیارهای یک ازدواج موفق، آموزش تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد و مهارتهای ضروری و لازم برای ازدواج پایدار و حفظ زندگی زناشویی مطالبی را بیان کردند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از افراد مهارت آموزی و مشاوره ازدواج را به زمان بعد از ازدواج  موکول می کنند آنچه به جرات می توان گفت این است که ازدواج نیاز به آموزش دارد زیرا ما چیزی از مهارت های قبل از ازدواج نمی دانیم. در حالی که در طول زندگی، ما باید با توسعه و افزایش مهارت هایی که لازمه ازدواج موفق هستند، حمایت شویم .در حالی که انسان برای ورود به هر دوره جدیدی از زندگی نیازمند دانش و آموزش است.

 گفتنی است  بانوان  در این کارگاه  آموزشی با مهارت هایی همچون:  ملاک های و معیار های ازدواج موفق، اهمیت ازدواج و مهارت های پایدار برای حفظ زندگی زناشویی  آشنا شدند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی