ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد، به قله کوه رمکوه واقع در بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، اعضاء  هیئت ورزشی کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، به قله کوه رمکوه واقع بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

  بنا به اظهار مهدی حیدر نژاد دبیر هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، گروه کوهنودی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، با حضور گروه کوهنودی مرجان بندرعباس و شرکت 20 کوهنورد در 8 ساعت پیمایش بصورت رفت و برگشت از مسیر زیبای رودخانه تنگدوئیه و جاذبه های طبیعی و بکر این منطقه به قله کوه رمکوه واقع در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد، صعود نمودند.

حیدر نژاد با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد، بدلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در استان هرمزگان، جاذبه های گردشگری و ارتفاعات مناسب همچون تنگدوئیه، بخوان، سیروئیه و ... میتواند یکی از مقاصد ویژه صعود گروه های کوهنوردی در استان هرمزگان می باشد، افزود: در صدد هستیم با همکاری هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی استان و شهرستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر مسئولین، با معرفی جاذبه های یاد شده به علاقمندان ورزش کوهنوردی و طبیعت گردی در استان و کشور، نسبت به جذب گروه های کوهنودی در شهرستان اقدام نماییم، تا ضمن جذب علاقمندان و توسعه فرهنگ ورزش کوهنودی و طبیعت گردی در شهرستان نسبت به پاسبانی و حفظ محیط زیست در این مناطق نیز اقدام نماییم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی