ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

درخشش ژیمناستک کاران نونهال حاجی آبادی در مسابقات  لیک دسته یک استان  هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد  مسابقات ژیمناستیک قهرمانی لیگ دسته یک  استان هرمزگان با شرکت ژیمناستیک کارانی از شهرستان های  بندر عباس ، بندر لنگه  ،رودان و حاجی آباد و....  روز جمعه مورخه 18/12/ 96در رده های سنی مختلف در بندرعباس برگزار گردید که از شهرستان حاجی اباد اقای ابوالفضل جعفری(سطح 2در چهار اسباب ) و  امیر حافظ قاسمی  (سطح 1)در ردههای  سنی 9 تا  10 ساله در رشته حرکات زمینی به ترتیب  مقام اول و چهارم این  دور از مسابقات را از آن خود نموند .

سعیده هلاکویی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان حاجی اباد بیان نمود: این دور از مسابقات که به مدت یک روز در سالن اختصاصی ژیمناستیک شهر بندرعباس در رده های مختلف با حضور چشمگیر ژیمناستیک کارانی از سطح استان درسطح بسیار خوبی برگزار گردید ،وی همچنین افزودند اقای ابوالفضل جعفری سال گذشته نیز مقام اول دار الحلقه و سوم بارفیکس را کسب  نمودند ،هلاکوئی بیان نمود که ورزش ژیمناستیک به عنوان رشته ی مادر و پایه ،فوایدآن در  زندگی و آینده کودک بسیار زیاد است. این رشته ورزشی تنها ورزشی است که انسان باید در دوره کودکی آن را شروع کند و اثرات مثبت آن در زندگی بزرگسالی فرد بسیار قابل توجه است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی