ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

تیم فوتسال نوجوانان تربیت حاجی آباد نایب قهرمان  مسابقات فوتسال لیگ برتر استان هرمزگان شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، تیم فوتسال نوجوانان تربیت این شهرستان نایب قهرمان مسابقات فوتسال نوجوانان استان هرمزگان شد .

بنا به اظهار مجید مسعودی مربی تیم فوتسال نوجوانان تربیت حاجی آباد ، مسابقات فوتسال لیگ برتر استان هرمزگان از مورخه 96/9/13 در 4 گروه آغاز گردید که نوجوانان تربیت این شهرستان در گروه اول با تیمهای فوتسال پرواز بندرعباس ، فانوس هرمز ، پرسپولیس و ابومسلم بندرعباس به رقابت پرداخت که در مجموع بازیهای رفت و برگشت که به میزبانی بندرعباس و جزیره هرمز در مرحله گروهی برگزار گردید با کسب 13 امتیاز بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند.

مسعودی همچنین افزود : مرحله حذفی این مسابقات که از مورخه 96/11/26 با حضور 8 تیم برتر گروههای 4 گانه در سالن ورزشی کارگران بندرعباس برگزار گردید ، ابتدا تیم فوتسال نوجوانان تربیت در تساوی با نبرد بندرعباس موفق گردید در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 این تیم را با شکست بدرقه نماید و به جمع 4 تیم برتر این رقابتها صعود نماید و در مرحله قبل پایانی نیز در تساوی با تیم فوتسال غدیر بندرعباس در ضربات پنالتی با نتیجه 5-4 غدیر بندرعباس را با شکست مواجه نماید و به دیدار پایانی این رقابتها صعود نماید.

وی با بیان اینکه دیدار پایانی این رقابتها مورخه 96/12/7 بین تیمهای تربیت حاجی آباد و سرخ آبی پوشان بندرعباس به میزبانی بندرعباس در سالن فجر برگزار شد که تیم تربیت توانست مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن  خود نماید .

مسعودی در پایان از تمامی عواملی که در این موفقیت با مجموعه ورزشی جوانان تربیت این شهرستان حمایت و همکاری داشتند بویژه مدیریت باشگاه آقای زحمتکش ،  هیئت فوتبال شهرستان  جناب اقای کشاوزشهرداری و شهر دار محترم جناب اقای حسن زاده شورای شهر جناب اقای معصومی  ، اداره ورزش و جوانان ،  ورزشکاران و خانواده ها تقدیر و تشکر نمود.

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی