ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

تیم فوتسال ترمینال قهرمان مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان حاجی آباد شد.

به گزاراش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که از مورخه 96/11/14 با حضور 10 تیم در 2 گروه در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود ، با قهرمانی تیم فوتسال ترمینال به پایان رسید.

بنا به اظهار علی کشاورزی سرپرست هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان حاجی آباد با شرکت 10 تیم در 2 گروه و رده سنی آزاد از مورخه 96/11/14 در سالن ورزشی شهید ذاکری این شهرستان آغاز که پس از 20 بازی در مرحله گروهی بازیها تیمهای فوتسال ترمینال و شادروان اسلام از گروه اول و تیمهای امید یاران یونس و اتحاد موفق به صعود از مرحله گروهی این مسابقات شدند.

کشاورزی افزود : در مرحله حذفی و نیمه نهایی این مسابقات نیز که روز جمعه مورخه 96/11/20 برگزار گردید ابتدا تیم فوتسال ترمینال موفق شده با نتیجه 4-2 از سد اتحاد بگذرد و به دیدار نهایی برسد و در دیگر بازی نیز تیم فوتسال امید یاران یونس در تقابل با شادروان اسلام در ضربات پنالتی به پیروزی دست یابد تا به همراه ترمینال برگزار کننده دیدار فینال این رقابتها باشد.

سرپرست هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه دیدار رده بندی و فینال این مسابقات که روز شنبه مورخه 96/11/21 با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان از جمله جهانگیری فرماندار ، حسن زاده شهردار ، ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان و ... با حضور گسترده مشتاقان این رشته ورزشی در سالن شهید ذاکری برگزار گردید ابتدا و در دیدار رده بندی تیم فوتسال اتحاد موفق گردید با نتیجه 4-2 تیم شادروان اسلام را شکست داده و به عنوان سومی مسابقات دست یابد و در مسابقه پایانی نیز تیم فوتسال ترمینال توانست در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه 4-3 امید یاران یونس را شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و عنوان دوم و سوم مسابقات نیز به تیمهای فوتسال امید یاران یونس و اتحاد برسد.

کشاورزی همچنین با بیان اینکه در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی از جمله جهانگیری فرماندار ، حسن زاده شهردار ، شورای شهر و ... مسئولین برگزار گردید به تیمهای اول تا سوم رقابتها کاپ قهرمانی این رقابتها اهداء و همچنین از تیم فوتسال شهید رضایی باینوج بعنوان تیم اخلاق مسابقات تجلیل گردید.

وی در پایان از تمام ورزشکاران ، مربیان ، تماشاگران ، داوران ، کمیته فوتسال ، اداره ورزش و جوانان شهرستان ، شهرداری و شورای محترم شهر حاجی آباد که در برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال شهرستان همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۴
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی