ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

مراسم استقبال از کاراته کاران شهرستان حاجی آباد، اعزامی به مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین کاراته کشور بلاروس با حضور مردم و مسئولین شهرستان برگزار گردید.

                

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، 2 کاراته کار قهرمان شهرستان حاجی آباد اعزامی به مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین کاراته کشور بلاروس که طی آن سینا قلی زاده موفق به کسب مدال طلا و امیر حسین سالاری موفق به کسب مدال برنز از این رقابتها گردیدند، روز پنجشنبه مورخه 96/8/11 مورد استقبال گرم مردم ، مسئولین، اعضاء شورای شهر، جهانگیری فرماندار محترم شهرستان حاجی آباد قرار گرفتند.

 

 در حاشیه این استقبال جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد، ضمن تبریک موفقیت حاصل شده در حوزه ورزش شهرستان به ورزشکاران اعزامی، خانواده ها، مربیان، مردم و مسئولین شهرستان افزود: امروز ورزش با توجه به تأثیرات مثبتی که حوزه سلامت و امنیت جامعه دارد، یکی از نیازهای اساسی جامعه در حال توسعه ما است و سرمایه گذاری در ورزش، یعنی کاهش آسیب های اجتماعی، یعنی کاهش سرانه دارویی، یعنی نشاط اجتماعی بیشتر و این وظیفه همه مردم و مسئولین میباشد که در راه توسعه و همگانی کردن ورزش در شهرستان و کشف استعدادهای وافر ورزشی و حمایت از آنان جهت حضور در میادین ملی و بین المللی در ورزش قهرمانی و حرفه ای اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است که در این مراسم از ورزشکاران اعزامی به مسابقات کاراته کشور بلاروس با اهداء جوایز و لوح تقدیر توسط جهانگیری فرماندار محترم شهرستان تجلیل بعمل آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی