ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

مسابقات فوتسال آزاد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهر فارغان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات فوتسال آزاد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم شهداء آتش نشان ، بسیج فارغان ، ذرت خشک کنی دهقانی ، وحدت مزرعه ، (دهیاری تیدر و بخوان) و آینده سازان فارغان  در سالن ورزشی شهر فارغان آغاز گردید.

 

بنا به اظهار کیوانی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش فارغان ، این مسابقات از روز چهارشنبه مورخه 95/11/20 بصورت دوره ای در 2 گروه آغاز و در روز دوشنبه 95/11/25 با راه یابی تیمهای شهداء آتش نشان ، ذرت خشک کنی دهقانی ، بسیج فارغان و دهیاری تیدر و بخوان به مرحله نیمه نهایی و انجام بازیهای نیمه نهایی، تیم ذرت خشک کنی دهقانی با غلبه بر تیم شهداء آتش نشان موفق به کسب مقام قهرمانی و تیم بسیج فارغان با شکست دهیاری تیدر و بخوان موفق به کسب مقام سومی این مسابقات گردید.

 

همچنین کیوانی افزود در اختتامیه این دوره از مسابقات که با همکاری هیئت فوتبال این بخش و حضور کناری بخشدار بخش فارغان و جمعی از مسئولین بخش برگزار گردید به تیمهای اول تا سوم جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی