ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

نمایندگان حاجی آباد (کیان و شمیل) هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر استان را با برد پشت سر گذاشتند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر استان هرمزگان روز جمعه مورخه 95/10/10 در نقاط مختلف استان برگزار گردید که نمایندگان حاجی آباد (کیان و شمیل) در این رقابتها بازیهای خود را با برد پشت سر گذاشتند.

 

از گروه اول این مسابقات تیم والیبال کیان حاجی آباد در شهرستان میناب میهمان تیم والیبال غدیر گوربند میناب بود که توانست با نتیجه 3 1 از سد حریف خود بگذرد و در دیگر دیدار نیز از گروه ب این رقابتها تیم والیبال شمیل حاجی آباد در سالن ورزشی شهداء روستای شمیل میزبان هرنگ بستک بود که توانست در یک دیدار تماشایی و جذاب که با حضور تعداد کثیری از علاقمندان در سالن ورزشی همراه بود با نتیجه 3- 1 از سد میهمان خود بگذرد.

شایان ذکر است که رقابتهای والیبال لیگ برتر استان هرمزگان با حضور 11 تیم در 2 گروه برگزار می شود و 2 نماینده حاجی آباد (کیان و شمیل) در این رقابتها حضور دارند که تا هفته سوم این رقابتها تیم والیبال شمیل 2 پیروزی مقابل تیمهای فولاد هرمزگان و هرنگ بستک و یک شکست برابر تیم والیبال هرمز در کارنامه خود دارد.

همچنین تیم والیبال کیان حاجی آباد نیز که در هفته اول این رقابتها با قرعه استراحت روبرو شده بود در 2 بازی خود برابر تیمهای گمرک بندرلنگه و غدیر گوربند میناب موفق به کسب پیروزی شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی