ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه


کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آبادو مسئولین هیئت های ورزشی با حجت الاسلام مختاری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حاجی اباد دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد کارکنان اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیئت های ورزشی در گرامیداشت  هفته تربیت بدنی و ورزش با حجت الاسلام مختاری ،نماینده محترم ولی فقیه  امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار حجت الاسلام مختاری امام جمعه محترم شهرستان  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) وهمچنین تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش ،افزودند:

امروزه  ورزش نقش تاثیر گذاری در شناسایی  استعدادها و تبدیل تهدید ها به فرصت و همچنین زمینه ساز رشد ،شکوفایی و بالندگی در تمامی زمینه های ورزشی ،تحصیلی و..... می شود .وی همچنین در بخش دیگری از سخنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می فرماید:امر به ورزش امربه معروف است از تمامی کارکنان اداره ورزش و جوانان و ،هیئت های ورزشی و مربیان خواست با برنامه ریزی صحیح زمینه حضور تمامی اقشار جامعه بویژه کهنسالان در فعالیت های  ورزشی  فراهم گردد.که امروزه هرچند فعالیت های ورزشی بر جوانان لازم است اما انجام فعالیت برای کهنسالان امری واجب است که این مهم برعهده  مجموعه ورزش و جوانان شهرستان است که باید نسبت به آن اهتمام ورزند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی