ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

همایش پیاده روی ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، همایش پیاده روی خانواده ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد روز جمعه مورخه 96/11/20 در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

بنا به اظهار قاسم صادقی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد، این همایش پیاده روی خانواده معظم شهداء و ایثارگران با هدف گرامیداشت دهه پرفروغ فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین نشاط، شادابی، توسعه سلامت، تقویت روحیه اجتماعی خانواده های معظم شهداء و ایثار گران این شهرستان و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی در قالب هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد روز جمعه مورخه 96/11/20 به مسافت 3 کیلومتر از محل امامزاده سید محمد (ع) تا پارک عمران برگزار گردید و در پایان نیز به قید قرعه جوایزی به نفرات شرکت کننده در این همایش اهداء گردید.

صادقی همچنین با بیان اینکه از زمان راه اندازی هیئت ورزشی جانبازان و معلولین در شهرستان حاجی آباد این دومین همایش پیاده روی، ویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران است که در شهرستان حاجی آباد برگزار میگردد و در طول سال نیز چندین دوره مسابقات ورزشی در این شهرستان برگزار میگردد، خواستار توجه و مشارکت بیشتر این قشر ارجمند از جامعه شهرستان در فعالیت های ورزشی شدند.

 


وی در پایان نیز از تمام دستگاههای اجرایی شهرستان که در برگزاری همایش با اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت جانبازان و معلولین شهرستان حاجی آباد بویژه اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منطقه انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان حاجی آباد همکاری وافری داشتند،تقدیر و تشکر نمودند.

از نکات جالب توجه این همایش برگزاری مسابقه طناب کشی بین خانواده محترم شهداء و ایثارگران و صرف صبحانه در کنار یکدیگر در پایان همایش بود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی