ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

جلسه کمیته تخصصی  ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت  برنامه ریزی روز ملی دختر ان با حضور اعضاء برگزار گردید.

       به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد جلسه کمیته تخصصی  ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با موضوع برنامه ریزی برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی روز ملی دختر و دهه کرامت  روزدو شنبه 10/4/98 در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان  حاجی آباد برگزار گردید.

ابراهیم ارشد  رئیس اداره ورزش و جوانان و  دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد ضمن عرض خوشامدگویی، وبا تبریک فرارسیدن  ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و با تاکید برالگو سازی از شخصیت آن حضرت برای دختران بیان نمود  کرد: سبک زندگی حضرت معصومه (س) باید الگوی تمام عیار دختران جامعه  ما  باشد سپس  افزود: برنامه های روز ملی دختران باید متناسب با روحیه نسل جوان  وهمچنین به دور  از چهارچوب های تکراری برگزار گردد . بنابراین لازم است با همکاری همه دستگاه ها  برنامه هایی با کیفیت و اثرگذار در شهرستان  پیش بینی و اجرا گردد.لازم به ذکر است اجرای جشنواره فرهنگی ورزشی دختران شاد، جامعه سالم و پویا، برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت  عفاف و حجاب  و تجلیل از دختران موفق و نمونه شهرستا ن از ویژگی های برنامه های شاخص شهرستان در ایام دهه کرامت می باشد.

در ادامه  نیز هریک از حاضرین نظرات، پیشنهادات  خود را در رابطه با برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی   روز  ملی دختران بیان و جلسه  پس از جمع بندی مطالب و اتخاذ مصوبات با ذکر صلوات پایان یافت.. 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی