ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

 

امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از اماکن های ورزشی و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان روز دوشنبه مورخه  8 بهمن 97 در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از اماکن  ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان حاجی آباد در این سفر که خواجه فینی معاونت هماهنگی شهرستانها ،مهندس مسیح مسئول دفترفنی مهندسی ،رضایی مسئول امور ورزش بانوان استان وسایر مسئولین ایشان را همراهی می کردند از اماکن ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

وی هدف از این بازدید را رفع مشکلات  اماکن ورزشی در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار نمود در اسرع وقت   کمبود ها و نواقص اماکن  این شهرستان رفع خواهد گردد.وی همچنین قول مساعدت بیشتر به امور ورزش بانوان این شهرستان را  را نیز دادند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی