ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

کشتی گیران شهرستان حاجی اباد موفق  به کسب 1 مدال طلا ،2 نقره و 2 برنز در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری شدند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ،مسابقات کشتی ازاد قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری که روز جمعه 95/7/30 با حضور 6 تیم از شهرستانهای بندر عباس ،خمیر ،میناب و حاجی اباد در سالن شهید مجید شاهی بندر عباس برگزار گردید تیم کشتی آزاد شهرستان حاجی اباد موفق به کسب یک نشان طلا ،3 نقره و 2 برنز در بخش انفرادی و عنوان دوم تیمی این مسابقات شدند.

معین کریمی رئیس هیئت کشتی شهرستان حاجی اباد ضمن رضایت از عملکرد کشتی گیران شهرستان حاجی اباد در این مسابقات اظهار نمود :

تیم کشتی شهرستان حاجی اباد با 6کشتی گیر و 2 مربی و یک سرپرست به این مسابقات اعزام گردیدند که پس  از رقابت آقای سعید هاشمی در وزن 66kgبه عنوان اول و آقایان سید پوریا مهرانی در وزنkg61،محمد ابازنژاد  دروزن  74kgو اردلان پذیرش در وزن 120kgبه عنوان دومی مسابقات و همچنین آقایان حمید هلاکویی در وزن 84kgو در دسته 120kgاحسان میرزایی عنوان سومی این رقابت ها دست یافتند.

وی همچنین بیان نمود : عنوان دومی تیمی این مسابقات نیز به تیم کشتی حاجی اباد رسید و سعید هاشمی نیز که در وزن 66kgبه عنوان قهرمانی دست یافته بود به عضویت تیم کشتی منتخب استان جهت اعزام به مسابقات کشوری در آمد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی