ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

از کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 97 شهرستان حاجی آباد بازدید شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  کارشناس امور اجتماعی فرمانداری و کارشناس  امور جوانان شهرستان 15مراد ماه  به منظور سرکشی و ارزیابی عملکرد پایگاه های طرح اوقات فراغت تابستان 97از برخی پایگاه ها  طرح اوقات فراغت تابستان بازید نمودند.

در این بازدید ابتدا علیزاده رئیس فنی و حرفه ای شهرستان بیان کرد: این مرکز با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ،اداره زندان و کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اقدام به برگزاری دوره های آموزش مهارتی ویژه علاقمندان  در حرفه های تعمیر لوازم خانگی، برق ساختمان، کامپیوتر، مکانیک، سرویس و نگهداری خودرو ،ادوات کشاورزی ،چرم دوزی ،گلیم بافی  و پرورش گل های تزینی  نموده است.

وی ادامه داد: کلاس ها و دوره های آموزشی مرکز فنی و حرفهای در طول سال به صورت رایگان در حال برگزاری میباشد، که همچنین کلاس های طرح  اوقات فراغت این  مرکز نیز از اوایل تیرماه جاری آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد یافت.

علیزاده  همچنین یادآور شد اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی است تا دانش آموزان با آموزش های مهارتی آشنا شده و بتوانند زمینه اشتغال پایدار در شهرستان را فراهم نمایند. .

سپس از کلاس های کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بازدیدی جداگانه  بعمل آمد . ابتدا باوقار مدیر کانون  پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان شهرستان  بیان نمود : یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت کانون پرورش فکری موضوع اوقات فراغت است کانون در این راستا به اجرای برنامه های مختلف از جمله فعالیت های کتاب محور در کتابخانه های کودک و نوجوان و فعالیت های نمایش عروسکی، قصه گویی، شعر خوانی، فعالیت های ادبی، ، سفالگری، کاردستی، نقاشی می پردازد. وی با بیان اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری در فصل تابستان پررنگ تر می شود شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان در ایام فراغت را از اهداف این نهاد برشمرد.

"باوقار " با اشاره به شرکت 70 نفر از هنرآموزان در این کانون افزود : سعی ما بر این بود تا حد امکان هزینه های کلاسها را پایین بیاوریم تا تعداد بیشتری از دانش آموزان امکان استفاده از کلاسها را داشته باشند . و در انتخاب مربیان  هم سعی شد بهترین  گزینه ها را داشته و بالاترین  کیفیت را ارائه دهیم.

   درادامه  علی بیژنی کارشناس امور اجتماعی فرمانداری اظهار داشت امیدواریم بتوانیم  درطول برگزاری کلاسهای  اوقات فراغت ازسایر  پایگاه های اوقات فراغت تابستان شهرستان حاجی آباد  بازدید  وسرکشی نماییم ، تا باعث افزایش انگیزه در مربیان وهنرآموزان  این کلاسها  فراهم گردد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی